26.11.18

מה חשוב לדעת לפני רכישת קרמיקה לשירותים



קניית אריחי קרמיקה לשירותים היא לא סתם הבחירה הנפוצה ביותר בישראל. מדובר על בחירה נבונה מבחינה עיצובית ומבחינת עמידות, אך יש אנשים שלא יודעים כיצד לבחור את האריחים בצורה נבונה. זה הזמן להבין מה באמת חשוב לדעת לפני שרוכשים אריחי קרמיקה לאמבטיה או לשירותים.

אריחי קרמיקה מעוצבים ועמידים


הדבר הראשון שאתם צריכים לזכור כאשר אתם מחפשים אריחי קרמיקה לחדר השירותים או לחדר האמבטיה הוא שיש שני פרמטרים חשובים ביותר שבלעדיהם אי אפשר לבחור אותם: העמידות והעיצוב מבחינת העיצוב אין כל כך הרבה להרחיב הרי כל אחד יודע שאם הוא לא יבחר את האריחים המתאימים הוא ישלם על כך בשנים שלמות של חרטה, כאשר השירותים ירגישו לו צפופים או פשוט לא מושלמים כמו שהוא רצה. עם זאת את העמידות לעתים אנשים שוכחים ולכן יש לחדד: אריחי הקרמיקה לא עמידים באותה המידה. לכן יש לבחור אריחים מעוצבים אך עמידים ובטיחותיים.

כמה תעלה ההובלה וההתקנה?


כשבוחרים קרמיקה לשירותים צריך לוודא שהאריחים עומדים בכל תקנים וכמובן שהם לא ייפלו סתם כך בגלל ההתקנה הלקויה. בדרך כלל האריחים יציבים לכל משך חייהם אך אם מדובר באריח לא עמיד הוא יכול ליפול אחרי שהוא יספוג רטיבות מהקיר, דבר שלמענו הוא מותקן. לא רק לאיכות האריח יש חשיבות מבחינת הבטיחות אלא גם לאיכות ההתקנה. יש אריחים איכותיים מאוד שעדיין יכולים להיות בסכנת נפילה כיוון שהם לא הודבקו טוב. מתקין קרמיקה מקצועי יידע להתקין אותם כך שאיש לא יצטרך לסכן את עצמו. כמו כן יש לברר את המחיר של ההובלה וההתקנה ולא רק את איכותה בפועל.

האם יש אחריות על האריחים?


תמיד כאשר מבצעים רכישה גדולה כמו אריחי קרמיקה לאמבטיה, רכישה שבסוף מגיעה לאלפי שקלים, יש צורך לוודא את על פרטי העסקה. ההובלה וההתקנה אמנם יכולות לעלות עוד כמה מאות שקלים אך כך אתם יכולים לקבל אחריות, מה שלא יקרה אם תנסו להתקין אותם לבד. יכול להיות שתעשו טעות חמורה והאריחים לא יותקנו בצורה ישרה או חזקה מספיק וזה מצב שממנו אתם צריכים להימנע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה