17.8.15

הקסם של קרמיקה בבית

אחד החומרים הפופולריים ביותר שאפשר למצוא כמעט בכל בית בישראל, היא הקרמיקה. יש לא מעט סיבות שיכולות להסביר את הפופולריות של הקרמיקה - מדובר על חומר עמיד למדי, שאיננו יקר מידי, עם מראה מיוחד ומושקע, ובעל כושר שרידות מוכח. כמו כן, קרמיקה איננה מושפעת בקלות מתנאי הסביבה, היא אדישה למזג אוויר קיצוני, והא נותנת לנו מגוון פתרונות. עם זאת, חשוב מאד לדעת שיש סוגים שונים ומגוונים של אריחי קרמיקה. לכן, אם אתם מעוניינים בקרמיקה, עליכם לישים לב לנתונים הבאים, כדי שתוכלו לבחור באריחים המתאימים.

על מה כדאי להקפיד בעת הבחירה?


       היכן הקרמיקה תמוקם? האם אתם מעוניינים לבחור קרמיקה שתהיה בתוך הבית שלכם - או דווקא אריחים שיהיו בשביל ריצוף לבית? האם אתם מעוניינים באריחים שישמשו לחיפוי במטבח ובחדר הרחצה - או שאתם בכלל רוצים ריצוף לבית עם האריחים? ברגע שאתם עונים על השאלות הללו - אתם כבר מסננים כמה סוגים, ויכולים לקבל החלטה ממוקדת יותר.
       מה צריך להיות הגימור? יש מי שחושב שגימור של קרמיקה חייב להיות מבריק לגמרי. זה ממש לא נכון! נכון שהגימור המבריק הוא פופולרי ואולי הוא מתאים גם לכם, אבל חשבו שתדעו שיש לכם עדו אפשרויות. יש למשל מי שמעדיף דווקא טקסטורה מחוספסת יותר של הקרמיקה ויש גם אפשרות כזו - ויש אריחים שמותאמים לכך במיוחד.
       ומה עם הצבע? כמובן שהקרמיקה מגיעה כיום במגוון רחב מאד של צבעים. אפשר לבחור באריחים בעלי עיצוב סולידי יחסית, אבל אפשר למצוא גם אריחים צבעוניים מאד. אפשר לבחור באריחים שירכיבו ביחד תמונה גדולה יותר, ובקיצור - יש אינספור אפשרויות.
       איכות הקרמיקה - כמובן שחשוב לבחור אריחי קרמיקה איכותיים, אך יש לזכור שהם גם יקרים יותר. זה שאלה כמובן של ההשקעה והתקציב שלכם. זכרו שאריחים יקרים הם גם כאלו שצריך להחליף פחות, כך שלטווח הארוך הם משתלמים יותר.

ואז אפשר לבחור


כעת, אחרי שאתם משקללים את כל הנתונים האפשריים על סוגי האריחים, אנו בטוחים שתאם תמצאו את הקרמיקה המושלמת לבית שלכם.
קרמיקה