29.6.15

כלים סניטריים

הדור הבא של כלים סניטריים כבר כאן

קשה להתעלם מהנוכחות של כלים סניטריים בבתים פרטיים. ראשית, אנו עושים בכלים מן הסוג הזה שימוש יומיומי.
לא ניתן לתאר את אופי החיים המודרני ללא כלים ברמה גבוהה המקלים עלינו לעשות את צרכינו, לבשל, לנקות, לשתות, לשטוף וכן הלאה.
שנית, הפריטים ממלאים צורך פונקציונאלי וגם אסתטי. אנו מחליפים את הכלים לעיתים רחוקות בלבד ושוקלים לחדש אותם רק במהלך שיפוץ כללי. הכלים הם בין הפריטים היחידים הנבחרים בעת רכישה של בית חדש. הם קובעים את ערך הנכס ויש להם תפקיד שלא ניתן למלא עם אלטרנטיבות אחרות.

היתרונות של כלים סניטריים

מכל האמור לעיל קל להבין מדוע הדור הנוכחי של כלים סניטריים הוא הרבה יותר מתוחכם, יעיל ונוח. 

הנה כמה יתרונות של הכלים שלא היו קיימים בעבר:

א. מגוון – יש מגוון עצום של כלים. אפשר להתרשם מהמגוון הקיים באמצעות קטלוג הדוגמאות, בעזרת פנייה לאנשי מקצוע ומעצבי פנים או בביקור באולם תצוגה. המגוון האדיר מבטיח שכל לקוח ימצא את הכלי המתאים עבורו.
המגוון הוא חלק חשוב מהיתרונות של הכלים, בעיקר בהשוואה לנושאים אחרים של עיצוב הבית והחלל.
ב. מחירים – ההיצע והביקוש תרמו לירידת מחירים והיום אפשר להשיג כלים איכותיים בעלות אטרקטיבית.
במקום להשקיע מאות אלפי שקלים בשיפוץ הדירה והבית, ניתן פשוט לחסוך בהוצאות ולרכוש מלכתחילה כלים המיוצרים על ידי החברות המובילות.
ג. עמידות ותחזוקהכלים סניטריים דורשים תחזוקה שוטפת. הם אמורים להיות עמידים לשנים רבות ולספק ניקיון והיגיינה. סניטריה של כלים מתחילה ונגמרת בניקיון שאנו מבצעים. את כל אלו ניתן להשיג בכלים המודרניים. יש חומרי ניקיון ייעודיים עבור הכלים והשימוש בהם נוח מכפי שנהוג לחשוב. אפשר לנקות את הכלים אחת למספר ימים, או לשלב את התחזוקה עם ניקיון כללי של הבית או המשרד.
כדאי להמשיך ולעקוב אחר הדגמים החדשים של הכלים. כך מבצעים התאמה בין הכלים לבין אופי החלל, גודל הבית וסוג העיצוב בחדרי המקלחת או השירותים. ניתן גם להתייעץ עם אנשי מקצוע בכל מקרה של התלבטות.

כלים סניטריים