20.4.17

קרמיקה למטבח – כיצד בוחרים?


בחירה נכונה של קרמיקה יכולה לשמש את צרכי המטבח לאורך שנים. קרמיקה היא חומר גלם נוח לניקוי ותחזוקה, אסתטי ונאה וגם  משתלם מבחינה כלכלית. השאלה היא כיצד מבצעים את הבחירה הנכונה ובאיזה שיקולים כדאי להשתמש. הנה כמה טיפים שיכולים לעזור:

א. הסגנון העיצובי – אריחי קרמיקה משפיעים יותר מכל דבר אחר על האווירה העיצובית והסגנון הדקורטיבי של המטבח. כתוצאה מכך, עליכם להחליט איזה אווירה תרצו להשיג עוד לפני שתגיעו לאולמות התצוגה. שימו לב בעיקר להבדלים בין סגנון עיצוב מסורתי וכפרי, מודרני ואקלקטי או פסטורלי ועדין.

ב. גודל האריחיםבחירת קרמיקה למטבח מתבצעת גם לפי גודל האריחים המבוקש. גודל האריחים מושפע מהסגנון העיצובי ומהמידות של המטבח. התייעצו עם אנשי מקצוע בכל מקרה של דילמה והתלבטות, אבל היכנסו גם לאתרי האינטרנט כדי לשאוב השראה מעיצובים מוצלחים. חיפוי באמצעות אריחים גדולים יעניק תחושה של מרחב, בעוד אריחים קטנים יהפכו את חלל המטבח לאינטימי ופרטי יותר.

ג.  מסגרת התקציב – אי אפשר לבחור אף סוג של פתרון ריצוף בלי להתייחס למסגרת התקציב. השאיפה היא כמובן לקנות אריחי קרמיקה למטבח באופן שעולה בקנה אחד עם סל ההוצאות המתוכנן. את מסגרת התקציב קובעים לפי אופי הפרויקט ותוך היכרות עם המחירים המקובלים בענף.

ד. התאמה אישית – כיום ניתן כבר לבחור אריחי קרמיקה למטבח בהתאמה אישית. בניגוד לאריחים רגילים שנמכרים ישירות מתוך קטלוג, התאמה אישית עונה בצורה מדויקת על הצרכים של הלקוחות. את ההתאמה רצוי לבצע לפני שמשפצים את הבית או טרם הכניסה לדירה חדשה.


היתרונות של קרמיקה למטבח


קרמיקה משלבת בין יוקרה לאיכות ברמה גבוהה ולכן מומלץ להשקיע זמן בבחירה שלה. בעזרת הקרמיקה ניתן לשנות בצורה דרמטית את המראה של המטבח לפני או אחרי שיפוץ כללי, או להכניס אווירה מרעננת למטבחים ישנים. הקרמיקה מתאפיינת בעמידות ו היא שומרת על המראה והחוזק שלה לאורך שנים.

חוץ מזה, אריחי קרמיקה משתלמים יותר מפתרונות חיפוי וריצוף אחרים. הקרמיקה מגיעה בשלל צבעים וכל אחד יכול לבחור אותה לפי טעמו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה