10.7.16

קרמיקה זכוכית למטבח

שילוב זכוכית בחלל הבית מקנה אווירה מודרנית ומוארת


הזכוכית מוכרת לרובנו כחומר שביר וחלש, אשר מעבר לשילובו בחלונות אין לו כמעט שימוש בעיצוב הבית. כיום, עם התפתחות תחום החומרים המרוכבים וההתפתחויות בתעשיית הזכוכית, ניתן להתאים זכוכית למגוון אדיר של שימושים בבית, אשר יתרמו רבות לעיצובו. 

שילובן של לבני זכוכית כקיר תומך בסלון הבית יצרו אווירה של בית פתוח, ויאפשרו זרימת אור ואנרגיות בין שני צדדי הקיר. 

אפשרות מעניינת נוספת, הינה שילוב של אריחי קרמיקה זכוכית במטבח הבית. המטבח זקוק לאריחי מגן על מנת שנוכל לעבוד עם מים ותבשילים ללא חשש מפגיעה בקירות הבית, וכך נוכל להימנע מפעולות ניקוי ארוכות ומיגעות. אריחי קרמיקה זכוכית הינם המילה האחרונה בתחום זה.

מהם היתרונות של שימוש בקרמיקה זכוכית למטבח


השימוש בזכוכית הינו פונקציונאלי, מעבר לחשיבות העיצובית שלו. אריחי קרמיקה זכוכית הינם אולטימטיביים לשילוב במטבח, ובעלי יתרונות רבים.

 יתרונותיהם של אריחי קרמיקה זכוכית כוללים בין השאר:

·         עיצוב: בשונה מאריחים רגילים, המוגבלים בסגנונם ליכולת העיבוד של האבן או של חומר הגלם, כמעט ואין סוף לאפשרויות העיצוב של אריחי קרמיקה זכוכית. אריחים אלו ניתנים לעיצוב במגוון אדיר של צורות ומרקמים, כשיצרנים מובילים גם יכולים לצבוע אותם במגוון עשיר של צבעים ודוגמאות.

·         מחיר: יחד עם העיצוב המרהיב, יתרון נוסף של קרמיקה זכוכית הוא המחיר האטרקטיבי. הזכוכית הינה חומר גלם זול מאוד באופן יחסי, אשר עבודה עמו תהיה זולה משמעותית לעומת התועלת העיצובית שלה ביחס לפתרונות אחרים כגון אריחי שיש.

·         פונקציונליות: הזכוכית הינה חומר הדוחה מים בצורה מושלמת. כך, הניקיון של אריחי זכוכית יכלול רק ניגוב קל אחת למספר שבועות.


יש לרכוש אריחי קרמיקה זכוכית רק מספק אמין



חשוב מאוד לא להתפשר על איכות אריחי קרמיקה זכוכית, ולדעת לבחור רק בספק אמין. ספק רשלני עשוי בהחלט למכור אריחים מזכוכית באיכות ירודה, אשר עשויים להתפרק בעת היישום שלהם על הקיר. לכן, הקפידו לרכוש אריחים איכותיים, ואל תתפתו להצעות מחיר נמוכות מידי. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה