7.11.16

יתרונות השימוש בקרמיקה

השימוש בקרמיקה יכול לעשות פלאים לנראות המקום


קרמיקה היא שם מאוד כללי לחומרים בהם אנו משתמשים על מנת לרצף את האמבטיה, את השירותים, את המטבח וגם אפילו לשם חיפויים שונים באותם חללים שהוזכרו כעת. לחומר קרמיקה שימושים רבים עקב יתרונותיו הגדולים. השימוש בו היא דרך נפלאה לקבוע מה הוא קו העיצוב בו אנו מעוניינים לחלל הבית שלנו, בעסק שלנו וכמובן בהתאמה לתקציב שעומד לרשותנו. בשונה מחומרים כמו שיש או אבן, הקרמיקה אינה מחצב שיש לעבוד קשה על מנת להוציאו מן האדמה, אלא היא נוצרת בתהליך דחיסת חרס ושריפתו בחום גבוה. ישנם מגוון של סוגים שונים של קרמיקה בגוונים שונים. אז מה הם היתרונות הגדולים של הקרמיקה? ומה צריך לדעת לפני שבוחרים גוון לחלל בבית?

מה הם היתרונות הגדולים של קרמיקה?


      עמידות גבוהה למים ולחות


      הקרמיקה איננה מתכלה, נאכלת או נהרסת במגע עם רטיבות ברמה גבוהה או נמוכה, זאת בשונה מהרבה חומרים אחרים. בנוסף, קל מאוד לנקות אותה. כל שעליכם לעשות הוא פשוט להשתמש במטלית ובחומר המתאים לניקוי המשטח הספציפי הזה.
·       
               חוזק

      הקרמיקה נחשבת לחומר מאוד חזק יחסית. גרניט פורצלן הם האריחים המקובלים לשימוש במרחב הביתי, הציבורי או העסקי, וזאת מכיוון שהוא חומר שנחשב מאוד עמיד וחזק. בנוסף, הוא גם מציע מראה מאוד ייחודי ללקוח.

            עיצובים בשלל גוונים

      
      כמו שנאמר, קיימים אריחים במגוון סוגים ושלל צבעים, חלקים או עם תוספות. כמובן שגם ניתן להזמין אריחים מקרמיקה בהזמנה אישית, אך יש לקחת בחשבון שזה עלול בהחלט לייקר את ההוצאות.
·        

     מחיר


      לעומת שיש או אבן, מדובר בחומר זול הרבה יותר. הסיבה לכך היא שמדובר בחומר שעובר תהליך של הכנה, אך אין לחצוב אותו, ולכן קל יותר להביא אותו לידי מצב של זמינות ללקוחות הרבים.
     
      חשוב לזכור!


לפני שאתם מחליטים להזמין אריחים אליכם הביתה, התייעצו עם מקצוען. מעצב פנים או אפילו קבלן יכולים לתת לכם פרספקטיבה חדשה על הדברים. חבל שתזמינו אריחים יקרים ורק אחרי שהם יגיעו תגלו שהם לא מתאימים לביתכם.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה